Že več kot 140 let

užitkov grizljanja 

Podjetje ültje

„Stojim in pojem …“

 

Podjetje ültje je vodilna blagovna znamka v Nemčiji v segmentu arašidov in drugih oreščkov. Kar 95 % potrošnikov v Nemčiji pozna in ceni to inovativno znamko.

Že od leta 1867

Podjetje s tradicijo

Ültje –ime, ki je garancija za kvaliteto naravnih užitkov. Zgodovina podjetja se je začela pisati v letu 1867 z vpisom Russellove komanditne družbe v tržni register mesta Emden. Podjetje ustanovitelja Alfreda Russella, je bilo sprva dejavno kot uvoznik in veletrgovska agencija. Leta 1949 je njegov naslednik začel v Emdnu pražiti arašide in jih tržiti pod imenom »ültje«.

Leta 1966 je pražarna arašidov začela sodelovati s skupino Oetker, h kateri je bila pridružena med letoma 1985 in 1997. V letu 2000 se je ültje integriralo v največjo družbo za trženje oreščkov v Evropi »The Nut company«. Le-ta se je v letu 2008 združil s firmo Intersnack v skupino »Intersnack- Group«.

 

Ültje-hit: »Kaum stehe ich hier und singe …«, Stojim tu in pojem…

Zdravemu prigrizku je v več kot 140 letni zgodovini firme uspel zmagovalni pohod, ne le v Nemčiji – danes so arašidi naprodaj tudi v Avstriji, Švici, Italiji in Sloveniji. Tudi reklamni oglas za oreščke je postal hit: le kdo  ne pozna, priljubljenega ültje moža s prodajnim pladnjem in popevko »Kaum steh ich hier und singe…«(Stojim in pojem…). Prvi TV-spot s to kultno figuro iz leta 1989 je zdravo grizljanje oreščkov še bolj približal potrošnikom. Leta 1996 je zapel poznano melodijo celo slavni Stefan Raab in prispeval pomemben del v reklamnem oglasu.

Izbor oreščkov

Priljubljena jedrca so kot zdrav vir energije odlična izbira med številnimi drugimi prigrizki. Le kakšna bi bila zabava ali filmski večer brez užitkov hrustljavega doživetja?

Znamka ültje nudi ljubiteljem hrustljavih jedrc in vsem, ki to še želijo postati, atraktiven in moderen izbor specialitet z oreščki. Izbira se nenehno dopolnjuje z novimi, zanimivimi produkti. Priljubljena klasika, praženi in soljeni arašidi, neprestano pridobiva okusno družbo; arašide pražene brez maščob, nesoljene arašide ali mešanice oreščkov v različnih sestavah in vrstah okusov.

ültje prigrizki so primerni za vsako priložnost. S širokim izborom izdelkov in kakovostjo zadovoljijo okuse še tako zahtevnih potrošnikov oz. okuse na visokem kvalitetnem nivoju!

Uživanje in navdušenje

Ültje je uradni »produkt partner« nemškega kluba BVB

Oreščki in nogomet – optimalna kombinacija hrustljavih užitkov in športnega navdušenja. Nič ne gre bolje skupaj kot grizljanje ültje-oreščkov in navijanje v živo za svoje najljubše nogometno moštvo.

Borussia Dortmund in ültje sta idealna partnerja: Dolgoletno razmerje med njima temelji na številnih uspehih. Oba razveseljujeta veliko število nogometnih privržencev in ljubiteljev hrustanja. Iz tega razloga je ültje pokrovitelj uspešnih nogometašev Borussie iz Dortmunda že več kot 10 let. Na vsaki tekmi lahko več kot 80 000 nogometnih navdušencev na stadionu Signal Iduna Park uživa hrustljave ültje oreščke.

Ültje in BVB – močna ekipa

Ültje je močno povezan z Borussio. Ta povezanost temelji na neposredni bližini podjetja ültje s sedežem v mestu Schwerte in nogometnim klubom iz Dortmunda, ki je del nemške Bundeslige. To je tradicija. ültje je že preko 10 let pokrovitelj Borussie Dortmund in od leta 2009 uradni produktpartner.

Na vseh domačih tekmah na Signal Iduna Park stadionu sodeluje ültje kot sponzor Borussie Dortmund in dobavlja ekskluzivne oreščke in druge hrustljave prigrizke.